۱۳۸۹ فروردین ۱, یکشنبه

تولدِ عید شما مبارک

رستا به دنیا آمد... اولین روز بهار بود.

طبیعت مشغول رهایی از زمستان.

صبح بود.

درختان ارغوان گل داده بودند.

آسمان روشن بود و خورشید هنوز ناپیدا.

نسیم خنک خیسی می آمد.

ریحان خندان بود.

مثل همیشه با روحیه و شاد و بذله گو.

خیابان ها خلوت بودند.

پارک ها خوش رنگ و درختان همه سبز.

مهمتر از همه رودخانه پر از آب بود.

از رویش گذشتیم. یک یک خیابان های سبز اصفهان را پشت سر گذاشتیم.

دلهره ها داشتند نزدیک می شدند و ما به پیش تاختیم.

اینک حیاتی نو داشت به بهار می پیوست.

ساعت 8:45 دقیقه بردندش.

شلوغ بود.

صدای گریه تازه و خیس هر نوزادی نوای شوق می نواخت

و فریاد ناله هر مادری هراس و ترس.

ساعت ها گذشت.

در تنهایی ام کار به نذر و نیاز رسید.

ساعت 11:15 مادر را آوردند.

ریحان شاد بود و سرحال!

از دخترمان هنوز خبری نبود.

ساعت 13 بعد از کلی دلهره و عصبانیت از سیستم ناقص و معیوب زایمان بیمارستان ها

و بعد از اینکه خدمه ناهار محترم شان را خوردند

یادشان آمد که کودک را بیاورند.

از مادرش بی خبر بودم.

کودک را نشان نداده بردند.

دلهره ها به توان ابدیت رسید.

ولی او به بهار پیوسته بود.

آوردندش.

آرام بود و با چشمانی به شدت باز نگاهم می کرد.


بهترین لحظه های عمرم جاری بودند.

شبیه مادرش بود، شبیه من بود،

دخترمان بود؛ رستا.




نمی دانستم از شوق چه کار کنم

کوچکترین مسیری را می دویدم.

هوا ابری بود. باد می آمد.

رفتم شیرینی خریدم و گل.

دقیقا مثل فیلم ها...

خوشحال بودم و از اعماق وجودم شکرگزار.

مادرش نورانی شده بود. معصوم تر از خود کودک می نمود.

انگار فرشته ای او را غرق بوسه کرده باشد.

گاه اشک هایش جاری می شد

و گاهی برای خاطر دل من هم که شده از بین اقیانوسی از دردها

شکوفه لبخندی از لبانش برمی خاست.


بهار بود و جای همه دوستان خالی.

---------------------------------------

التماس دعا داریم.

راستی سال نو همه دوستان مبارک...

مهدی اول فروردین 89

۲۵ نظر:

ناشناس گفت...

akh mobarakeeeeeeeeeeee:)

Unknown گفت...

مباركهههههههه. خيلي مباركه. عكس آخري گوياي همه چي هست، يه خانواده ي كامل و شاد:)

معین گفت...

مبارک باشه مهدی و ریحان عزیز

Ali Sharif گفت...

بسیار مبارک باشد

شبنم گفت...

تبریک می گم ....یک دنیا آروزی خوب تقدیم به شما مادر و پدر جوان و رستا خانوم کوچولو

Unknown گفت...

قدم نورسیده مبارک، فرشته کوچولویی که هم بهار است، هم عید است، هم نوروز و هم رستن و سبز شدنی دوباره.

Unknown گفت...

مبارك باشه مهدي

حالا تا روزي كه شوهرش بدي بايد غصه ش را بخوري

Hamidreza گفت...

خیییییییلی خیلی مبارکه مهدی جان و ریحان خانم عزیز. امیدوارم همیشه همینطور شاد و خوش باشید

محمد گفت...

یـک ســال فقط غصه و غم با ما بود
انـــدوهْ بـســــی، شــادی ِ کم با ما بود
چـون روز دگر گشت و بهــاران آمـد
دیدیم: این نو گل خوش قدم با ما بود

بهــار گفت...

رستای عزیز تولدددت مبــــارک
تو زیباترین هدیه خداوندی... هدیهء عشقی
نوروزت مبارک

آسمان گفت...

سلام
من نمی دونم واقعا چی بگم!!
از خوشحالی نمی دونم چی بگم!!
همش دارم عکسهاش رو نگاه می کنم.
تپلپل و ناز!
فکر کنم از اون بچه های شر های اصل بشه. براتون آرزوی صبر فراوان دارم :D
ایشالله که صحیح و سلامت باشه زیر سایه هر دوتون!!
این نهال نورسته و نورسته ( اولی به ضم ر و دومی هم اسم قشنگ خودش)
ایشالله زندگی پربرکتی داشته باشه.
باز هم خیلی خیلی تبریک می گم.
منتظر عکسهای بعدی رستای عزیز هستیم.

ناشناس گفت...

سلام
خیلی خیلی مبارک باشه
هم عیدتون هم قدم نورسیده تون
چقدر ناز و تپله ماشالله
خدا براتون حفظش کن
فکر کنم مثل مامانش شیطون باشه و یه روزی تو یه اردویی همه رو عاصی کنه ;)
عکس اخریتون خیلی حس خوبی داشت
ایشالله همیشه همینجور خوشبخت باشید و شاد

خلیل الرحمن گفت...

سلام

واقعا خبر خوشحال کننده ای بود. از صمیم قلب به ریحانه خانم و مهدی عزیز تبریک می گم. خیلی دختر کوچولوی نازنینی دارین. خوش به حالتون . . . ان شاالله همیشه شاد و سالم باشین

Unknown گفت...

تبرییییک! خیلی خیلی خوشحال شدیم... امیدوارم کنار پدر و مادرش زندگی خوب و سرشار از موفقیت و شادی و سلامتی داشته باشه ...

خ.الف.نون گفت...

آخی پس به دنیا آمد این دختر بهاری:)
رستا... رستا... رستا...
چه قشنگ و دلنشین...
مبارک باشه خیلی :)
امیدوارم رستای عزیز زندگی عاشقانه تان را عاشقانه تر، شاد تر، سبزتر و پر از موفقیت کند.
تولدت مبارک دختر نوروز، تولدت مبارک دختر بهار، تولدت مبارک رستای عزیز:*
و البته فارغ شدنت مبارک مامان ریحان جون:):* آخی! فک کن ریحان شده مامان ریحان!:)):**
امیدوارم رستا هم مثل ریحان شاد و شیطون و پر انرژی بشه:)

علی گفت...

آقا این عکسای ما و رستا رو زودتر بذارید اینجا ما می خوایم پُز بدیم که با رستا عکس داریم :D

HoPe گفت...

سلام رستا، سلام بابا و مامان رستا،
قدم نورسیده همه جوره مبارک و شاد
حسابی مبارک باشه ...
انشاالله با همدیگه همیشه شاد و سرزنده باشید
راستی
Hossein likes the pix alot!!!

bizz گفت...

آقا ما تازه رسیدیم به آبادی! الان فهمیدم:D تبریک بسیار

امین گفت...

سلام، آقا خیلی تبریک می گم، من همین آلان خوندم و شنیدم. ایشالا ایشالا همیشه آزاد و آزاده باشه.

حسن گفت...

سلاااااااااااااااام
سال نو بچه نو مبارک
سلام گل بهار
سلام باباش سلام مامانش
تبریک میگم ببخشید بازم مدرسه ام دیر شد.اما حالا دیگه واجب شد بیایم تهرون واسه زیارت....

مریم .ل گفت...

قدم نو رسیده مبارک . فعلا تا 6 ماه حسرت یه خواب راحت رو داشته باشید تا بعدن بهتون بگم .
واقعا بعد از گذشت اون همه ماجرا در سال 88 خوندن مطلب شما و به دنیا اومدن رستا بهم یه روحیه تازه داد . نمی دونم چرا ولی واقعا احساس شادی میکنم . مرسی که ما رو در شادی خودتون سهیم کردین .
من ازسرچ مطلب BI به اینجا رسیدم . مطالب BI هم برام خیلی مفید بود .
برای شما هم آرزوی سلامتی و شادی دارم . کسی که قبلا زیاد تو اصفهان بود - مریم . ل-

سپهر سلیمی گفت...

بهترین شادباش های مرا پذیرا باشید. دیدن عکس های این فرشته زیبا بی اختیار اشکم را جاری کرد... خیلی خیلی خوشحال شدم . برایتان خانواده ای گرم و فردایی سبز آرزومندم.
در پناه پروردگار ایام به کامتان

سپهر سلیمی

مهدی.ص گفت...

سلام رستا!!! تولدت مبارک. انشاالله در کنار بابا و ماما زندگی خوبی داشته باشی.در ضمن به نظر من به باباش خیلی رفته.

پروانه گفت...

سلام
خیلی مبارکه. ان شاالله که همیشه در کنار هم شاد باشید و سلامت
خیلی تبریک

زهرا گفت...

خیلی خیلی مبارک باشه. انشاء الله همیشه در کنار هم شاد و خوش باشید.