۱۳۸۸ بهمن ۱۷, شنبه

باردار شوید تا به یاد قیامت افتید!!!

هست می گن روزه بگیری به یاد گرسنه ها می افتی ها... حالا من می خوام بگم باردار که می شی یاد چه کسایی می یافتی...
اول از همه می فهمی که چه قدر مامانت رو تا حالا نفهمیدی...
بعد کم کم به یاد زخم معده ای ها وهمه ی کسایی که بلاخره یه جای گوارششون مشکل داره می افتی.
انواع و اقسام کسایی که افسردگی های ناشی از تغییرات هورمونی دارن میاد جلوی چشمات.
چاق ها و عوارض اضافه وزنشون همیشه مد نظرت هستند.
شاید تا حالا آدمای بدخواب زیادی رو دیده باشی ولی از اون جایی که قبلا مثل مرغ سرشب می خوابیدی و مثل خروس کله ی سحر بیدار می شدی نمی فهمیدیشون. اما حالا یه پا جغد شدی و تا صبح هوهو و ووی ووی می کنی.و از صبح تا شب هم اونایی که همیشه سردرد دارند رو درک میکنی.
کلا از یه جایی به بعد می فهمی که چه قدر راه رفتن فرآیند پیچیده ایه. اوایل از اینکه هر کدوم از پاهات برا خودشون راه می رن تعجب میکنی. اما بعد می فهمی اتفاق های دیگه ای هم هست...  مثلا اینکه چه جوریه که قبلا وقتی مادربزرگت داره با نهایت سرعتش باهات راه میره، هر چند دقیقه یه بار باید بایسی تا بهت برسه!
مثلا همین چند روز پیش با اینکه اولین نفری بودم که از مترو اومدم بیرون، آخرین نفری بودم که ایستگاه رو ترک می کرد. آخرین کسی که ازم جلو زد یه پیرمرد بود با عصا و کمر 45 درجه خم!
البته این مساله محدود به راه رفتن تنها نمیشه و همه ی و همه ی مسائل ارتوپدیک را شامل می شه!
همین جور که دارم می نویسم به یاد گروه های بیشتری می افتم و باهاشون احساس همدردی دارم.
در مجموع اینکه باردار شوید تا به یاد قیامت افتید!!!
"ریحان"

۳ نظر:

مهدی ناصری گفت...

با اين حساب فكر كنم من هم در نظرت فرشته هاي عذاب در روز قيامت بودم!! :دي

زهره خضرایی منش گفت...

من دیوانه ی اون ...loading ِاون بالام! عالیه!

آسمان گفت...

کلا با این چیزایی که من از تو شنیدم بسیار مشتاق شدمم!!!!
بابا یه 4 تا چیز خوب و امیدوار کننده بنویس که بشه سختی هاش رو به جون خرید :D