۱۳۸۹ خرداد ۲۶, چهارشنبه

و ترديدهايم... هرگز آنها را به تو نخواهم گفت

ترديدهايم در دنيايي كه با لبخند انتظار تو را مي كشد، كوچكند... هرگز آنها را به تو نخواهم گفت... و اين جرم نيست، دروغ نيست، ريا نيست. حق تو از زندگي، دنيايي ساده و با لبخند است. تو وارث ترديدهاي من نيستي. زندگي تو در امتداد شيبدار جهش سرنوشت من رو به نميدانم سرزمين آرزوهاي گمشده‌ي به ارث رسيده از تاريخ بشريت، شروع نخواهد شد. تو در امتداد رازآلودي از بالا و پايين پريدن هاي پرواز يك پروانه زاده شده اي و بودنت همانقدر ساده و رازآلوده و آميخته به لبخند و تلاش و زيبايي و فرود در سكوي شهدآميز گلهاي بهاري گمشده در كودكي هايم است.

من بزرگ شدم و هر لحظه سنگيني باري بر دوشم افزوده شد، غافل بودم كه زمين و زمان، مرا وارث بودن هاي بشر كرد. باري به غايت زخم زننده و سنگين كه در سراشيبي جاده زندگي حسرت راه رفتني مستقيم را با وارونه بازي هايش در دلم مي گذارد.

مرا هميشه با لبخندي از ايمان و رضايت خواهي ديد ولي تو... تو ...باور كن...


ايمان دارم به اينكه تو حياتي نو، و راه رفتني نو براي خود خواهي داشت... هرگز در ايمان من به لبخندها و شادي هايت شك نكن. لبخندت آيه اي است كه من بي پيامبر و بي معجزه به آن ايمان آورده ام... پس رسالت زندگي خود را با همين يك آيه ادامه بده... و به آن ايمان داشته باش... همانگونه كه من در آن مومن شده ام.

۷ نظر:

Hamidreza گفت...

ای جووووووووووووووووووووونم. خیییییییییلی شیرینه عکسش. آدم دلش میخواد هی ماچش کنه:دی
مثل دخترا کامنت گذاشتما:دی
دیگه الان موقعشه که بیایم ببینیمش:دی

منصور گفت...

مهدی خودت دعوتمون کن بیام ببینیمش
وگرنه در یک حرکت انتهاری برای بوسیدن رستا به خونت حمله می کنیم!!!!ا

مهدی ناصری گفت...

والله دوستان خبر دارن كه رستا و ريحان كلا اصفهان اند. اگر خواستين حمله كنيد اصفهان بگيد من هم بيام!
البته مي تونيد كمي صبر كنيد تا من دفاع كه كردم اونها ميان خونه خودمون تهران. اونوقت ما خودمون ازتون دعوت مي كنيم.

امیرحسین گفت...

به به! ماشاء الله هم به پدر و هم دختر.
در پناه خدا زیر سایه مرتضی علی سالم و شاد باشید ان شاء الله...

یه دعایی هم در حق ما عزب اوغلی ها بکنید!;)

امیرحسین گفت...

به به! ماشاء الله هم به پدر و هم دختر.
در پناه خدا زیر سایه مرتضی علی سالم و شاد باشید ان شاء الله...

یه دعایی هم در حق ما عزب اوغلی ها بکنید!;)

فاطمه گفت...

همیشه دلی خوش و لبی پرخنده داشته باشه. امیدوارم خیلی زود دفاع کنید!

Ali گفت...

Mahdi jan va Reyhaneh khanom,
kheili kheili beheton tabrik migam. kheili khoshhal shodam in khabar o shenidam. emshab ba arash chat mikardam oon behem goft. bazam tabrik migam :)) be omid diar Mehdi jan.
omidvaram ke hamishe shad o sarzende bashi